Indkøbskurv

Kundeservice

Vi har samlet en række af de mest typiske spørgsmål og scenarier, i denne Kundeservice Guide. Guiden har fokus på det praktiske omkring vores kundeservice. De detaljerede handelsbetingelser, finder du under vores Vilkår.
Du kan navigere rundt i guiden ved at vælge en af disse kategorier, eller v.h.a. de nedenstående links.
 
Levering
TRENDCOVER SENDER KUN TIL DANMARK.
 
Leveringstiden er 1 dag på alle varer bestilt med Ekspress Morgenlevering og 1-2 dage med GLS.
Alle priser er inklusiv moms og skatter.
 
HVORNÅR BLIVER MIN ORDRE SENDT?

Vi afsender ordrer alle ugens 7 dage.
Hvis du laver en ordre inden kl. 17:00 på hverdage og i weekenden, bliver den derfor sendt samme dag.
For at være sikker på at ordren afsendes i weekenden, skal fragtmetoden være:
Ekspress Morgenlevering
HVOR LANG TID TAGER DET FØR JEG HAR MIN ORDRE?

Du modtager en mail så snart vi har afsendt din ordre. Fra dette tidspunkt vil ordren som hovedregel være hos dig allerede den efterfølgende dag med Ekspress Morgenlevering.
GLS leveres indenfor 1-2 dage.
 
Vores forsendelser bliver sendt med GLS og DAO (Ekspres Morgenlevering).
Det sker dog sjældne gange at en ordre bliver forsinket med en enkelt dag under forsendelsen. Du kan altid følge din pakke med track and trace, som sendes i en email eller SMS, når pakken har forladt vores lager.
ORDREN ER IKKE KOMMET EFTER 2-3 HVERDAGE - HVAD SKAL JEG GØRE?

Vi sender alle forsendelser med dag-til-dag levering, med GLS og DAO (Ekspres Morgenlevering), så din ordre vil som hovedregel allerede være fremme den efterfølgende hverdag, fra det tidspunkt du modtager mailen om forsendelse. Det sker dog sjældne gange at en ordre bliver forsinket med en enkelt dag under forsendelsen.
 
Hvis du ikke har modtaget din ordre efter 2-3 hverdage, fra du modtog forsendelses-mailen, må du endelig kontakte os, så vi kan sørge for at du får dine varer hurtigst muligt.
 
Inden du kontakter os, må du venligst gerne dobbelttjekke din ordrebekræftelse for om din leveringsadresse passer. Hvis der er sket en tastefejl, hvis husnummeret mangler eller hvis navnet på personen som skal modtage pakken ikke har navn på postkassen (ikke for levering til virksomhed), sender eks. GLS/DAO din pakke retur til os. Dette er en langsommelig proces og tager typisk en uge. I tilfælde af at vi får din ordre retur, kontakter vi dig hurtigst muligt for at finde en løsning.
 
  • Vores kundeservice kan kontaktes på:
    Mail: support@trendcover.dk (besvares hurtigst muligt på hverdage – senest indenfor 24 timer)
    Telefon: 23 64 08 22 (i tidsrummet 09:00 - 12:00 & 13:00 – 17:00 på hverdage)
RETUR & FORTRYDELSESRET
RETURVEJLEDNING - Hurtig og nem returnering Returkode / Returlabel. Se mere her...
BESTILT EN FORKERT VARE - OMBYTNING

 
Hvis du ved en fejl er kommet til at bestille dit cover eller andet, til en anden model end den du har, er det nemt at få det byttet til den rigtige. Du kan dobbelttjekke med din ordrebekræftelse, som du fik på mail, om hvorvidt du er kommet til at købe til en forkert model, eller det er os der ved en fejl er kommet til at sende dig noget forkert.
HVIS DU VED PRÆCIS HVILKEN VARE DU VIL HAVE OMBYTTET TIL
  • Du skal blot lave en ny ordre med den rigtige vare, så sørger vi for at sende den nye ordre så hurtigt vi kan.
  • Den forkerte vare pakkes tilbage i boblekuverten den kom i. I kuverten skal du vedlægge en seddel med ordrenummer eller en kopi af kvitteringen/ordrebekræftelsen, samt skrive at varen sendes retur.
  • Kuverten sendes til vores adresse:
    TRENDCOVER
    Sindalsvej 3
    8240 – Risskov
  • Vi overfører pengene for varen retur til det betalingskort som blev brugt til at betale ordren med. Gave: Overførsel til anden konto Er varen modtaget som gave, og ønsker du pengene overført til en anden konto, bedes du vedlægge en seddel med konto – og registreringsnummer. Pengene vil være tilbage på kontoen indenfor 1-3 hverdage, fra vi har modtaget kuverten. Hos os skal du ikke vente flere uger på at få dine penge tilbage.
RETURVEJLEDNING - Hurtig og nem returnering Returkode / Returlabel. Se mere her...
HVIS DU ER I TVIVL HVILKEN VARE DU VIL HAVE OMBYTTET TIL
  • Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice for at få hjælp til at finde det rigtige: Mail: support@trendcover.dk (besvares hurtigst muligt på hverdage – senest indenfor 24 timer) Telefon: 23 64 08 22 (i tidsrummet 09:00 - 12:00 & 13:00 – 17:00 på hverdage)
  • Når du har fundet den rigtige vare, skal du blot lave en ny ordre med den rigtige vare, så sørger vi for at sende den nye ordre så hurtigt vi kan. Den forkerte vare pakkes tilbage i boblekuverten den kom i.
  • I kuverten skal du vedlægge en seddel med ordrenummer eller en kopi af kvitteringen/ordrebekræftelsen, samt skrive at varen sendes retur.
  • Kuverten sendes til vores adresse:
    TRENDCOVER
    Sindalsvej 3
    8240 – Risskov
RETURVEJLEDNING - Hurtig og nem returnering Returkode / Returlabel. Se mere her...
DU HAR MODTAGET EN ANDEN VARE END DEN BESTILTE

Det kan desværre ske at vi ved en fejl er kommet til at sende dig en forkert vare. Hvis dette er tilfældet skal vi nok sørge for at du får den rigtige vare så hurtig som muligt, og returporto skal vi selvfølgelig nok stå for.
 
  • Du skal blot kontakte vores hjælpsomme kundeservice, så får vi opklaret fejlen og sendt dig din rigtige vare. Vores kundeservice kan kontaktes på: Mail: support@trendcover.dk (besvares hurtigst muligt på hverdage – senest indenfor 24 timer) Telefon: 2364 0822 (i tidsrummet 09:00 - 12:00 & 13:00 – 17:00 på hverdage)
Du kan dobbelttjekke med din ordrebekræftelse, som du fik på mail, om hvorvidt du er kommet til at købe til en forkert model, eller det er os der ved en fejl er kommet til at sende dig noget forkert.
VAREN VAR DEFEKT VED MODTAGELSE

Vi gør hvad vi kan for at pakke alle ordrer så forsvarligt som muligt, men det er desværre ikke altid nok, så det kan ske at pakken eller kuverten får en lidt for hård behandling under forsendelsen.
 
Hvis din vare er knækket eller på anden måde gået i stykker ved modtagelsen, skal du blot sende en mail til os med et eller to billeder af skaden på varen. Herefter bliver du kontaktet af vores kundeservice, som vil sørge for en erstatning af varen.
 
Eventuel returporto og ekstra porto, skal vi selvfølgelig nok stå for, så det kommer ikke til at koste dig yderligere.
FORTRYDELSE AF KØB

Julen 2021 - Fortrydelsesret til og med 1. februar 2022.
 
Du kan fortryde den indgåede aftale efter forbrugeraftalelovens § 17.
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved support@trendcover.dk eller ved at benytte Returvejledningen (se herunder). I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
 
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse herom.
 
RETURVEJLEDNING - Hurtig og nem returnering Returkode / Returlabel. Se mere her...
 
FORTRYDELSE INDEN ORDRE ER AFSENDT
 
Hvis du ønsker at fortryde dit køb inden vi har nået at sende din ordre, skal du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt.
 
  • Vores kundeservice kan kontaktes på:
    Mail: support@trendcover.dk (besvares hurtigst muligt på hverdage – senest indenfor 24 timer)
    Telefon: 23 64 08 22 (i tidsrummet 09:00 - 12:00 & 13:00 – 17:00 på hverdage)
 
FORTRYDELSE EFTER ORDRE ER AFSENDT – RETURNERING AF VARE
 
Vi har gjort det så nemt og enkelt som muligt, hvis du skulle ske at fortryde dit køb.
 
  • Varen pakkes tilbage i boblekuverten/papkassen den kom i. I kuverten eller papkassen skal du vedlægge en seddel med ordrenummer eller en kopi af kvitteringen/ordrebekræftelsen, samt kort skrive hvad der skal ske efterfølgende. Om du ønsker pengene retur, varen ikke passer eller noget helt tredje.
  • Kuverten sendes til vores adresse:
    TRENDCOVER
    Sindalsvej 3
    8240 – Risskov
RETURVEJLEDNING - Hurtig og nem returnering Returkode / Returlabel. Se mere her...
Hvis du fortryder dit køb, har du mulighed for at sende din/dine varer retur til os, og modtage en refundering af varen/varerne. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter
 
  • Returnering af en hel ordre (alle varer i ordren) Hvis du benytter din fortrydelsesret for hele ordren, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder de leveringsomkostninger du har betalt til os, i forbindelse med dit køb.
  • Returnering af en del af en ordre (nogle varer i ordren) Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre. Bemærk, at du ikke får refunderet leveringsomkostningerne du har betalt til os, i forbindelse med dit køb, hvis du fortryder en del af dit køb.
 
Beløbet returneres uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
 
Julen 2021 - Fortrydelsesret til og med 1. februar 2022.
 
Du kan fortryde den indgåede aftale efter forbrugeraftalelovens § 17.
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved support@trendcover.dk eller ved at benytte Returvejledningen (se herunder). I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
 
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse herom.
RETURVEJLEDNING - Hurtig og nem returnering Returkode / Returlabel. Se mere her...
Læs mere under Vilkår
REKLAMATION
 
I forhold til reklamation, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice forinden.
 
Hvis din vare var defekt ved levering – se da under afsnittet ”Varen var defekt ved modtagelse”
  • Varen pakkes forsvarligt i en kuvert/kasse eller andet. Heri vedlægges en seddel med ordrenummer eller en kopi af kvitteringen/ordrebekræftelsen, samt kort skrive hvad reklamationen skyldes samt hvad der skal ske efterfølgende. Om du ønsker pengene retur, varen ikke passer eller noget helt tredje.
  • Kuverten sendes til vores adresse:
    TRENDCOVER
    Sindalsvej 3
    8240 – Risskov
RETURVEJLEDNING - Hurtig og nem returnering Returkode / Returlabel. Se mere her...
AFHENTNING
KAN JEG SELV AFHENTE MINE VARER
 
Nej. Det er ikke muligt at bestille afhentnig af varer på nuværende tidspunkt
EAN-BETALING
EAN BETALING - KOMMUNALE KUNDER, OFFENTLIGE INSTITUTIONER OG STORE VIRKSOMHEDER
 
Hos TRENDCOVER er det nemt for store virksomheder og offentlige institutioner at handle med EAN-nummer.
TRENDCOVER tager intet gebyr for EAN-fakturering og vores betalingsbetingelser er netto 30 dage.
 
EAN-BESTILLING PÅ E-MAIL

Du skal blot finde de varer I ønsker, og sende en e-mail med bestillingslisten til support@trendcover.dk eller kontakt kundeservice på telefon 23 64 08 22.
 
Denne mulighed kan både benyttes for varer vi har på lager, samt for varer vi skal bestille hjem.
 
Du bedes skrive følgende oplysninger:
 
  • Antal + Fulde navn på produkt(er)
  • Navn på institution
  • Navn på kontaktperson
  • Leveringsadresse
  • EAN-nr. (13-cifret)
  • Telefonnummer til kontaktperson
  • E-mail
  • Evt. bemærkninger til bestillingen
 
Vi kan skaffe tilbehør til alle telefoner og tablets på markedet, så hvis der er varer I ønsker, som ikke findes på vores side, så kan vi sagtes hjælpe alligevel.
 
Vores leveringstid på lagervarer er 1-2 hverdage.
 
På skaffevarer og store partier skal der forventes en leveringstid på 7-14 dage.
 
KONTAKT OS ENDELIG FOR SPØRGSMÅL - VI ER KLAR TIL AT HJÆLPE
 
Telefon: 23 64 08 22
 
 
PERSONDATAPOLITIK
1.    Generelt
 
1.1.   Denne persondatapolitik beskriver hvordan TRENDCOVER under selskabet TRENDCOVER ApS, indsamler, opbevarer og behandler oplysninger om dig.
 
1.2    Politikken er gældende for de oplysninger, som du afgiver til os på www.trendcover.dk, i forbindelse med et køb hos TRENDCOVER, retter henvendelse til vores kundeservice, samt for de oplysninger vi indsamler når du besøger vores hjemmeside.
 
1.3.   Hos TRENDCOVER er Bjarke Mailund Thomsen, CEO, TRENDCOVER, databeskyttelsesrådgiver, samt den dataansvarlige.
 
Henvendelser vedrørende persondata og persondatapolitikkken, rettes til:
TRENDCOVER ApS
Sindalsvej 3
8240 Risskov
Telefon: 23 64 08 22
 
 
2.   Formål med indsamling af data og juridisk hjemmel hertil
 
2.1.   Når du besøger TRENDCOVER, indsamler vi oplysninger om dig og din brug af hjemmesiden, f.eks. dine søgeord for at komme til siden, eller om du bruger en mobiltelefon eller bærbar computer, din IP-adresse, samt en række øvrige oplysninger om den enhed du kommer fra. Vi bruger dette data til statistik og adfærdsmønstre på TRENDCOVER, for hele tiden at forbedre kundeoplevelsen og hjemmesidens funktionalitet.
 
2.2.   Derudover indsamler vi oplysninger om dig ved brug af cookies i forbindelse med dit besøg. Du kan læse nærmere om vores brug af cookies, i vores afsnit om cookies.
Det er muligt at slette eller blokere for cookies. Se vejledning: http://minecookies.org/cookiehandtering.
 
2.3.   Formålet med disse opsamlinger af data er, at det er i vores interesse at kunne give dig den bedste købs- og besøgsoplevelse på TRENDCOVER, med relevante tilbud og indhold. Desuden anvendes denne type oplysninger til at målrette markedsføring efterfølgende via remarketing gennem Google Adwords. Denne markedsføring aktiveres ved besøg og ordreafgivelse på TRENDCOVER. Remarketing vises på Instagram, Facebook og i internetbrowsere, gennem Google Display-annoncer.
Vi indsamler og behandler sådanne oplysninger i medfør af vores berettiget legitime interesse jf. persondataforordningens artikel 6, stk. 1 litra f, jf. databeskyttelseslovens § 6, stk. 1
 
2.4.   Når du foretager et køb på TRENDCOVER, indsamler vi oplysninger som du selv angiver:
  • Navn
  • Adresse
  • E-mail
  • Telefonnummer (valgfrit)
  • Leveringsmetode
  • Betalingsinformation
  • Information om købte produkter
 
Formålet med denne indsamling er, at kunne levere din ordre efter dine ønsker, og i tilfælde af at der er behov for det, kunne kontakte dig med information omkring din ordre. Vi indsamler og behandler sådanne oplysninger af hensyn til opfyldelse af den aftale, som vi indgår med dig, eller af hensyn til gennemførelse af foranstaltninger, der træffes på din anmodning forud for indgåelse af en aftale jf. persondataforordningens artikel 6, stk. 1, litra b, jf. databeskyttelseslovens § 6, stk. 1
 
2.5.  Vi anvender oplysninger til at overholde de juridiske forpligtelser vi har som selskab i forbindelse med regnskabsaflæggelse, samt til at forhindre misbrug og svig.
Vi indsamler og behandler oplysninger omfattet af disse juridiske forpligtelser i medfør af persondataforordningens artikel 6, stk. 1, litra c-d, jf. databeskyttelseslovens § 6, stk. 1
 
 
3.   Videregivelse af data til tredjepart
 
3.1.   Dine personoplysninger videregives ikke til tredjepart, medmindre andet følger af vores persondatapolitik. Navn, adresse, e-mail, telefonnummer og ordrenummer er persondata, som videregives til den transportør, der forestår leveringen af din ordre. Vi anvender DAO Distribution og GLS som transportører.
Der er dog visse omstændigheder hvor vi påberåber os retten til, i henhold til lovgivningen, at videregive oplysninger til offentlige myndigheder. Det kan f.eks. være oplysninger til politiet, skat mv. i tilfælde af mistanke om kreditkortsvindel.  
 
3.2.   Vi samarbejder med eksterne samarbejdspartnere, der behandler oplysninger på vores vegne. Det kan f.eks. være udvikling af vores tekniske platform eller dataanalyse for at skabe en bedre oplevelse på TRENDCOVER. Hvor relevant og i overensstemmelse med den til enhver tid gældende databeskyttelseslovgivning indgår vi en databehandleraftale med sådanne samarbejdspartnere.
 
3.3.   Af vores samarbejdspartnere, er nogle etableret i USA. De fornødne garantier for overførsel af oplysninger til USA er sikret gennem databehandlerens certificering under EU-U.S. Privacy Shield, jfr. EU persondataforordningens artikel 45. I det omfang vi bruger andre samarbejdspartnere, der behandler personoplysninger på vores vegne, der er etableret udenfor EU, vil det altid ske under iagttagelse af gyldige overførselsgarantier.
 
3.4.   I tilfælde af en evt. overtagelse af virksomheden eller deltvist frasalg, vil videregivelse af personoplysninger blive håndteret efter gældende lovgivning, omkring behandling af personoplysninger i forbindelse med virksomhedsoverdragelse
 
 
4.   Dine rettigheder
 
4.1.   Som kunde har du ret til at få indsigt i hvilke oplysninger TRENDCOVER har registreret om dig, samt i hvilken forbindelse vi anvender dette data
 
4.2.   Du har ret til at få udleveret en kopi af de personoplysninger, som vi behandler om dig. Hvis du ønsker en kopi af dine personoplysninger, skal du sende en skriftlig anmodning til support@trendcover.dk.
 
4.3.   Hvis du skulle opdage, at TRENDCOVER har forkerte oplysninger omkring dig, så har du i visse tilfælde ret til at få rettet disse forkerte oplysninger. Hvis du opdager dette, så vil vi bede dig rette henvendelse til os på support@trendcover.dk.
 
4.4.   I nogle tilfælde har du ret til at få alle eller visse af dine personoplysninger slettet af os, f. eks. hvis du tilbagekalder dit samtykke, og vi ikke har et kvalificeret grundlag for at beholde dine personoplysninger (f.eks. hvis vi lovgivningsmæssigt er forpligtet til det). Hvis du ønsker at få slettet dine personoplysninger bedes til rette henvendelse til os via e-mail på; support@trendcover.dk.
 
4.5.   Du har i visse tilfælde ret til at få personoplysninger, som du selv har givet os, udleveret i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbar format og har ret til at overføre disse oplysninger til en anden dataansvarlig, såkaldt dataportlabilitet. Hvis du ønsker dette bedes du kontakte os via e-mail; support@trendcover.dk
 
4.6.   Du har ret til at gøre indsigelse til vores brug af data, til f.eks. markedsføring. Hvis du ikke ønsker, at vi bruger dine personoplysninger til direkte markedsføring og profilering, skal du slette dine cookies, som nævnt i punkt 5.1 nedenfor eller henvende dig til vores kundeservice
 
4.7.   Hvis vores behandling af dine personoplysninger er baseret på et samtykke, kan du altid tilbagekalde det samtykke du har givet os, i forbindelse med en personoplysning. Det kan gøres ved at skrive til os på support@trendcover.dk.
Du bør være opmærksom på, at din tilbagetrækning af dit samtykke ikke berører lovligheden af vores behandling, der er baseret på samtykket inden tilbagetrækningen
 
4.8.   Hvis du ønsker at klage over behandlingen af dine personlige oplysninger, kan du kontakte os via support@trendcover.dk.
Du kan også kontakte Datatilsynet, Borgergade 28, 5., 1300 København K.
 
 
5.   Sletning af persondata fra TRENDCOVERs side
 
5.1.   Oplysninger indsamlet i forbindelse med din tilmelding til vores nyheds- og tilbudsmails slettes såfremt du trækker dit samtykke tilbage og vi ikke har anden hjemmel til fortsat behandling af dine data
 
5.2.   Oplysninger indsamlet ved ordreafgivelse, herunder navn, adresse, telefonnummer, mailadresse og oversigt over bestilte varer, opbevares i minimum 5 år.
 
5.3.   Oplysninger indsamlet via Google om din adfærd på / brug af www.trendcover.dk slettes automatisk efter 50 måneder.
Personoplysninger, som ikke længere er nødvendige i forhold til de oplyste formål, vil blive slettet eller anonymiseret.
 
 
6.   Sikkerhed
 
6.1.   Vi har gennemført passende tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger mod, at personoplysninger hændeligt eller ulovligt tilintetgøres, fortabes, ændres eller forringes samt mod, at de kommer til uvedkommendes kendskab eller misbruges.
 
6.2.   Kun medarbejdere, der har et reelt behov for at få adgang til dine personoplysninger for at udføre deres arbejde, har adgang til disse.
 
7.   Ændringer og seneste opdatering
 
7.1.   Såfremt vi ændrer i vores persondatapolitik vil vi orientere dig via en af de kommunikationskanaler du har valgt. Derudover vil du også altid kunne se den gældende persondatapolitik på trendcover.dk/vilkor
 
7.2.   Persondatapolitikken er senest opdateret d. 25/5 2018 (version 1)